Традиційно всі апдейти (апаратні і програмні) безкоштовні. Ви оплачуєте лише пересилання посилки в дві сторони. Перевізники: за смаком (Укрпошта, Нова пошта, Делівері i т.д).
- Aircond_BLDC_h02_s02.pdf
- (258.4 Кіб) Завантажено 436 разів
Анонсуємо пристрій для перевірки BLDC компресорів кондиціонерів зі споживанням струму з мережі до 15А.
Алгоритм роботи пристрою
Діагностика компресора проводится в 3 етапи.
1. Робота компресора на мінімальних обертах впродовж 60 секунд.
Після подачі живлення на пристрій на його дисплей виводится привітальне повідомлення,
запускається мотор-компресор на мінімальних обертах. Через 60 секунд двигун зупиняється, виводиться
повідомлення з параметрами роботи:
1) задана і фактична середня частота обертання ротора;
2) середнє значення мережевої напруги;
3) TrueRMS значення струму інвертора;
4) фактична температура радіатора силових транзисторів.
Далі витримка часу, після чого BLDC двигун переводиться в режим розгону від мінімальних до
максимально досяжних обертів ротора.
2. Розгін компресора протягом 60 секунд.
Цей етап завершується інформаційним повідомленням з тими ж параметрами що і в попередньому
пункті. Далі витримка часу, після чого BLDC двигун переводиться в
3. режим тривалого обертання (з розгоном від мінімальних до максимально досяжних обертів ротора).
1. Робота компресора на мінімальних обертах впродовж 60 секунд.
Після подачі живлення на пристрій на його дисплей виводится привітальне повідомлення,
запускається мотор-компресор на мінімальних обертах. Через 60 секунд двигун зупиняється, виводиться
повідомлення з параметрами роботи:
1) задана і фактична середня частота обертання ротора;
2) середнє значення мережевої напруги;
3) TrueRMS значення струму інвертора;
4) фактична температура радіатора силових транзисторів.
Далі витримка часу, після чого BLDC двигун переводиться в режим розгону від мінімальних до
максимально досяжних обертів ротора.
2. Розгін компресора протягом 60 секунд.
Цей етап завершується інформаційним повідомленням з тими ж параметрами що і в попередньому
пункті. Далі витримка часу, після чого BLDC двигун переводиться в
3. режим тривалого обертання (з розгоном від мінімальних до максимально досяжних обертів ротора).
Помилки і попередження
Помилки
Критичні помилки: F22, F32, F41, F42. Обнулення помилки відбувається зняттям живлення з пристрою.
При виникненні решти помилок пристрій буде робити спроби повторного запуску двигуна.
Група 10. Напруга мережі
F11. Низька напруга мережі (нижче 40...45 В)
F12. Висока напруга мережі (вище 270 В)
Група 20. Помилки синхронізму і підключення
F21. Ротор заблоковано
F22. Компресор не під`єднано
Група 30. Струмовий захист
F32. Струмове перевантаження (апаратний захист)
Група 40. Температурні
F41. Датчик силових транзисторів (радіаторів) закорочено
F42. Датчик силових транзисторів (радіаторів) обірвано
F43. Перегрів силових транзисторів
Попередження
- Втрата синхронізації
Критичні помилки: F22, F32, F41, F42. Обнулення помилки відбувається зняттям живлення з пристрою.
При виникненні решти помилок пристрій буде робити спроби повторного запуску двигуна.
Група 10. Напруга мережі
F11. Низька напруга мережі (нижче 40...45 В)
F12. Висока напруга мережі (вище 270 В)
Група 20. Помилки синхронізму і підключення
F21. Ротор заблоковано
F22. Компресор не під`єднано
Група 30. Струмовий захист
F32. Струмове перевантаження (апаратний захист)
Група 40. Температурні
F41. Датчик силових транзисторів (радіаторів) закорочено
F42. Датчик силових транзисторів (радіаторів) обірвано
F43. Перегрів силових транзисторів
Попередження
- Втрата синхронізації
Пояснення до помилок і попереджень
F21. Ротор заблоковано
Ця помилка виводиться не тільки у випадку, коли ротор заклинений намертво і не рухається
взагалі, але і тоді, коли є клин у верхній мертвій точці руху поршня. Помилка буде виведена після трьох
випадків виявлення несправності.
F22. Компресор не під`єднано
1. Двигун не підключено до приладу, обертання ротора не було.
2. Двигун відключено від приладу при роботі двигуна, при повторній спробі запуску двигун не
підключено.
F32. Струмове перевантаження (апаратний захист)
1. Одиночний імпульс струму, амплітуда якого перевищує значення струмового відсікання і достатньої
для спрацьовування захисту довжини.
2. Пробитий один або декілька (але не два у напівмості одночасно — в цьому випадку згорить
запобіжник) транзисторів у різних фазах.
Попередження. Втрата синхронізації
Ротор двигуна зробив більше одного механічного оберта, але на певному етапі система не знайшла
умов для виконання наступної комутації в межах максимально допустимого часу. Попередження буде
виведено після трьох випадків виявлення несправності.
Ця помилка виводиться не тільки у випадку, коли ротор заклинений намертво і не рухається
взагалі, але і тоді, коли є клин у верхній мертвій точці руху поршня. Помилка буде виведена після трьох
випадків виявлення несправності.
F22. Компресор не під`єднано
1. Двигун не підключено до приладу, обертання ротора не було.
2. Двигун відключено від приладу при роботі двигуна, при повторній спробі запуску двигун не
підключено.
F32. Струмове перевантаження (апаратний захист)
1. Одиночний імпульс струму, амплітуда якого перевищує значення струмового відсікання і достатньої
для спрацьовування захисту довжини.
2. Пробитий один або декілька (але не два у напівмості одночасно — в цьому випадку згорить
запобіжник) транзисторів у різних фазах.
Попередження. Втрата синхронізації
Ротор двигуна зробив більше одного механічного оберта, але на певному етапі система не знайшла
умов для виконання наступної комутації в межах максимально допустимого часу. Попередження буде
виведено після трьох випадків виявлення несправності.
Техничні характеристики BLDC компресорів кондиціонерів
Файли знайдені в мережі Інтернет у відкритому доступі
Toshiba_Rotary_Compressor_Catalog_1
Hitachi_Highly_katalogas
Toshiba_Rotary_Compressor_Catalog_1
Hitachi_Highly_katalogas