Volvo 460. Все про це авто

Відповісти
nix
Site Admin
Повідомлень: 535
З нами з: 05 червня 2019 12:36

Volvo 460. Все про це авто

Повідомлення nix »

460_grey-removebg-preview.png

Посилання на грінбуки (мануали з ремонту, електричні схеми та ін.) Volvo 460 (гугл диск, 256 MB)

Зміст архіву:
ЗМІСТ_VOLVO.pdf
(22.76 Кіб) Завантажено 4 разів

Власник двох (в минулому) Volvo 460, володію більше 5-и років, можу трохи розказати що то є.
Не так давно у обох авто були власні бортжурнали на нині не працюючому форумі volvo.com.ua, багато інформації втрачено з цього приводу, спробую по памʼяті дещо відновити.

Отже, поїхали. Пишу лише те що знаю сам і особисті враження, тому можливі неточності.
Сімейство четвірок: 440 (хетчбек), 460 (седан) і 480 (купе). 440 і 460 майже одне й те ж саме, 480 стоять трохи окремо. Перше сімейство вольво з переднім приводом.
Оснащувалось двигунами Renault, допрацьованими Volvo, тому проблем з вартістю і доступністю запчастин до найбільш поширених двигунів немає. Широка гама двигунів (бензинові: 95-й бензин, до речі, і дизельний), 4 циліндри, рядні. Бензинові могли бути турбованими. Карбюратор, інжектор з моновпорскуванням, інжектор з паралельним впорскуванням (4 форсунки працюють одночасно).
Механічні коробки також від Renault (принаймні M55), автоматична німецька ZF 4HP14, також ходять легенди про варіатор, але особисто не бачив і не читав про них.

460-і на механіці.
Тросове зчеплення. Трос зчеплення по суті розхідник. На моєму екземплярі зчеплення було тугим, витискати важко, перед смертю троса можна було зігнути педаль. Чомусь у вологу погоду витискання зчеплення було набагато легшим ніж в суху, також важкість витискання змінювалась в залежності від температури коробки.
Коробка механічна М55. 5 швидкостей. Стакан внутрішнього трипода лівої напівосі знаходиться в коробці, пильник з одного боку кріпиться жорстко до корпуса коробки, з іншого має підшипник і сальник. Не дуже вдала конструкція, постійно пітніє і тече (при пошкодженні цього пильника масло з коробки витікає). Збереглась до наших днів на коробках логана і сандеро. Для заливання і контролю рівня масла є різьбова алюмінієва заглушка на передній частині коробки. Може закисати з часом, тому краще міняти на пластикову від коробки логана/сандеро (7703075180). Ходи куліси короткі, перемикання передач чітке. Ремкомплекти куліси і шарнірів доступні.
Двигун В18 (1721 куб.см), не турбований, паралельний інжектор, блок керування двигуном Siemens Fenix 3B. ГРМ приводиться ременем, має 2 роліка (натяжний і обвідний). Помпа приводиться ременем допагрегатів. Один розподільний вал, 8 клапанів, зазори регулюються підбором шайб на стаканчиках клапанів. Одна катушка запалювання (суміщена з електронним блоком запалювання, розʼєднуються без проблем), на розподільному валу зі сторони КПП розподілювач запалювання. З усіх датчиків є тільки один, без якого авто не заведеться - датчик обертів колінчастого валу. Він розташований над маховиком або пластиною гідротрансформатора.

На бензинові двигуни В18 (1.7) і В20 (2.0) можна поставити гідрокомпенсатори. Про 1.7 читав, на моєму 2.0 встановлені попереднім власником.
Двигун В20 штатно має демпферний шків колiнчастого валу, В18 йде з монолітним. При великій потребі на В20 можна поставити монолітний без будь-яких доробок, буде ходити. Але краще все-таки демпферний (наприклад, Dayco DPV1069, Sasic
2154010).
Перший симптом несправного демпферного шківа - свист на холодну (схожий на звук непідтягнутого ременя генератора), що не прибирається натяжкою ременів. Закінчується так:
несправний демпферний шків.jpg

Витрата пального

1.7, механіка (бензин 95): траса до 100...110 км/год - 7...8 л/100 км; місто без пробок - 10...11 л/100 км.
2.0, автомат (автогаз): траса до 100...110 км/год - 10 л/100 км без кондиціонера; місто без пробок - 13,5 л/100 км без кондиціонера. З кондиціонером +1,5 л/100 км. Плюс споживання бензину на прогрів приблизно 10 л на 700 км по місту (короткі поїздки, особливо зимою).

Колісні диски та шини

Оригінальні диски бувають сталеві або легкосплавні, 14 або 15 дюймів, розболтовка 4х100, діаметр ступиці 52.0, виліт диска (ЕТ) 37. Ширина сталевих дисків 5,5J.
Відповідно шини на диски 14"/5,5J: 185 або 175 за смаком (допускаються обидва значення).
imgonline-com-ua-Resize-5lt30vBAi4d.jpg

Витратні матеріали та запчастини для технічного обслуговування

- мастило двигуна напівсинтетичне 10W40 5л, клас не нижче SG (краще брати більш високого класу), термін заміни 5 тис. км;
- фільтр масляний WIX WL7124;
- фільтр паливний тонкого очищення PROFIT 1540-0311 (ресурс 50 тис. км по мануалу);
- фільтр повітряний двигуна WIX WA6226 (ресурс 40 тис. км по мануалу);
- фільтр повітряний салона MANN-FILTER CU 3411 (якщо передбачений комплектацією);
- свічка BOSCH WR7DC+;
- антифриз G11 5л (якщо не зливати з блока, а міняти лише те, що виходить з системи звичайним способом), термін заміни 2...3 роки.

Кондиціонер

Норма заправки R134a: 650 г.
Масло в системі: PAG 46.
кондиціонер.jpg
Лайфхак по дозаправці кондиціонера з трубкою-дроселем (НЕ ТРВ!) якщо система не пуста: вмикаєм кондиціонер (я роблю це при температурі на вулиці вище 20 град.С), даєм попрацювати хвилин 10, якщо докипач (чорна банка з жовтою наліпкою на фото вище) не покривається росою, то мало холодоагенту. Підключаємо манометричний колектор до балону з холодоагентом, продуваєм шланги колектора R134a з балону, підключаєм шланг колектора до докипача через муфту. Поступово додаючи R134a в газовій фазі в систему доводим до покриття докипача росою. Заправку завершено. Після певного кілометражу (5...10 км) з ввімкненим кондиціонером варто перевірити що докипач вкритий росою.

Запчастини

Двигун 2.0 з кондиціонером
- ремінь генератора: Dayco 3PK600
ремінь генератора.jpg
- ремінь допагрегатів (все крім генератора): Dayco 6PK1555
ремінь допагрегатів 2.0.jpg

Особливості Volvo 4 серії:
- малий кліренс;
- осі всіх сайлентблоків ричагів передньої підвіски розташовані вертикально.

Система вихлопу: інформація для ознайомлення

UPD. Заміна 2-х гофр 45х100 на приймальній трубі (штанах) вихлопу Volvo 460 2.0 (одна з СТО по глушникам десь в Україні) 2000 грн (48,5 євро).

Стараюсь ремонтувати свої авто сам, тому ось необхідне для ремонту з цінами:
Вартість 2-х гофр (45x100 3 шари Ribuko) з доставкою 500 грн (12 євро).
Зварювальний інверторний напівавтомат Edon ECO MIG-257 (під порошковий дріт) 3500 грн (85 євро), доставка безкоштовна.

Штатно випускний колектор двигуна B20 (2.0) зʼєднується з приймальною трубою фланцем, на відповідній частині якого є площадка з короткими гофрами. Цих гофр вистачало надовго, проте ремонтних немає в природі (від фольксвагена схожі, але не співпадають отвори на фланці). Єдиним виходом є заміна плошадки з гофрами на 2 окремі гофри, приварені до штатного фланця. Є ньюанс: при зрізанні старих гофр з фланця важливо не пошкодити штатні полумʼягасники - стаканчики і зберегти їх як є, буде додатковий захист для гофр, довше проживуть.
Основна проблема: при відкручуванні шпильок зʼєднання "випускний колектор - приймальна труба" їх обламує, треба висверлювати залишки або прослаблювати посадку роблячи різ болгаркою на кожному з отворів, потім краще замінити шпильки на болти з нержавійки, а гайки взяти латунні довгі.

Ось так виглядає вже перероблена (з нештатними гофрами) приймальна труба на дволітровому моторі:
переробка_нештатні гофри приймальної труби.jpg

Діаметр труби магістралі вихлопу (2.0) 50 мм.
Питайте свої відповіді
nix
Site Admin
Повідомлень: 535
З нами з: 05 червня 2019 12:36

Re: Volvo 460. Все про це авто

Повідомлення nix »

Якщо через задні ліхтарі в салон затікає вода при дощі, то ось простий рецепт лікування. Ліхтар слід відкрутити зсередини, стару прокладку ліхтаря видалити, на ліхтар в паз посадкового місця старої прокладки приклеїти ось такий самоклеючий ущільнювач (D профіль, 10х12, якщо не помиляюсь) так, щоб стик був по центру внизу ліхтаря. Ущільнювач часто продається подвійним, отже на 2 ліхтаря вистачить 1 м подвійного ущільнювача (по метру на один ліхтар).

ущільнювач задніх ліхтарів.jpg
Питайте свої відповіді
Відповісти
  • Similar Topics
    Відповіді
    Перегляди
    Останнє повідомлення

Повернутись до “Автомобілі”