Про загальну біду українського реселінга

Відповісти
nix
Site Admin
Повідомлень: 541
З нами з: 05 червня 2019 12:36

Про загальну біду українського реселінга

Повідомлення nix »

Або про те, як долучити до роботи некомпетентну робочу силу і зіпсувати собі репутацію.
Суть питання: пересічний клієнт замовляє у інтернет магазині товар. У даному випадку це оригинальні (наголошую, виключно оригінальні) сальники Samsung DC62-00242A типорозміру 30х60.55х10/12. Далі отримує дзвінок від менеджера цього магазину. Клієнта інформують, що товар в наявності, він дійсно оригінальний (від виробника Samsung), ціна актуальна. Товар відправляється до клієнта і раптом виявляється, що в посилці не оригінал, а дешеве китайське лайно WFK, що коштує чи не в четверо дешевше. Клієнт виставляє рекламацію, продавець пропонує повернути товар назад за рахунок продавця. Після відправки проходить тиждень і більше, продавець забрав посилку, кошти не повернуті. На сайті продавця негативний відгук не пропущено модерацією. На сторонніх ресурсах з відгуками про даного продавця вони, як правило, позитивні.
Далі те ж саме з іншим інтернет-магазином. Один в один. І оригінал не оригінал (причому менеджер щиро здивована "такого не може бути, у нас все оригінал"), і повернення посилки з відсутністю швидкого повернення коштів (більше тижня).
В принципі, це все, що треба знати про український реселлінг, у якого "менеджер" - це, по суті, фрілансер, який не бачить ні товару, ні складу. Так дешевше власнику, але це дно у обслуговуванні.

Сторінки товару:
Сальник 30х60.55х10/12 Samsung DC62-00242A (назва на розетці змінена, але судячи з усього це service-market.com.ua)
Сальник (прокладка) для стиральной машины 30*60.55*10/12 Samsung DC62-00242A (easyfix.com.ua)
Питайте свої відповіді
Відповісти

Повернутись до “Користувачам побутової техніки”